Zadania główne wymagania kwalifikacyjne |
Cele, zadania, formy realizacji |
Termin realizacji |
1. Opracowanie i wdrażanie przedsięwzięć i programów na rzecz doskonalenia swojej pracy i podwyższania jakości pracy szkoły, w tym wykorzystywanie i doskonalenie umiejętności stosowania technologii komputerowej i informacyjnej. |
1. Uczestniczenie w różnych formach doskonalenia zawodowego adekwatnych do moich potrzeb.
2. Aktywny udział w szkoleniowych radach pedagogicznych.
3. Stosowanie w pracy z uczniami aktywnych metod nauczania oraz organizowanie pozalekcyjnych i pozaszkolnych form zajęć.
4. Korzystanie z komputerowych programów edukacyjnych i multimedialnych słowników i encyklopedii.
5. Kreatywna postawa w tworzeniu dokumentów szkoły.
6. Opracowanie programów dydaktycznych i wychowawczych wynikających z bieżących potrzeb.
7. Organizowanie szkolnych akademii, przedstawień, konkursów, turniejów i uroczystości klasowych.
8. Przygotowywanie uczniów do udziału w międzyszkolnych konkursach literackich.
9. Ukończenie kursu komputerowego.
10. Nauka języka angielskiego w Nauczycielskim Kolegium Języków Obcych Promar.
11. Samokształcenie z zakresu psychologii, pedagogiki i metodyki nauczanego przedmiotu.
|
W czasie trwania stażu.
j. w.
Na bieżąco.
j. w.
W miarę potrzeb
W czasie trwania stażu
j. w.
j. w.
j. w.
j. w.
Na bieżąco.
|
2. Umiejętność dzielenia się swoją wiedzą i doświadczeniem z innymi pracownikami szkoły |
1. Aktywny udział w pracach przedmiotowego zespołu samokształceniowego.
2. Prowadzenie otwartych zajęć dla nauczycieli i udzielanie im konsultacji.
3. Opracowanie i udostępnianie materiałów do wykorzystania w ramach pedagogizacji rodziców.
4. Udział w organizowaniu dni otwartej szkoły, współpraca z nauczycielami innych przedmiotów.
|
W czasie trwania stażu.
j. w.
j. w.
2002/2003r. |
3. Opracowanie i wdrożenie programu dotyczącego działań edukacyjnych, wychowawczych, opiekuńczych lub innych związanych odpowiednio z oświatą, pomocą społeczną lub postępowaniem w sprawach nieletnich. |
1. Opracowanie i wdrożenie programu dziennikarsko-teatralnego.
2. Sporządzenie programu pracy i opieka nad uczniami prowadzącymi szkolne radio.
3. Dozorowanie pracy uczniów redagujących szkolną gazetkę ,,Nasza 12”
|
2002-2005r.
j. w.
j. w. |
4. Opracowanie publikacji, referatów lub innych materiałów związanych z wykonywaną pracą i opublikowanie ich, wygłoszenie lub popularyzacja. |
1. Opracowanie materiałów i przeprowadzenie szkoleniowych Rad Pedagogicznych.
-Złość, agresja, przemoc-co to jest i jak jej przeciwdziałać?
-Dyslektyk czy leń? Jak pracować z dzieckiem dyslektycznym?
2. Wygłoszanie referatów dla rodziców w ramach pedagogizacji.
|
W czasie stażu
j. w.
j. w.
j. w.
|
5.Aktywna i systematyczna współpraca ze strukturami samorządowymi lub innymi organizacjami działającymi na rzecz edukacji, pomocy społecznej lub postępowania w sprawach nieletnich.
|
1. Opieka nad studentami Uniwersytetu Rzeszowskiego w ramach praktyk ciągłych oraz wolontariatu.
2. Aktywna współpraca z Parafią, opieka nad dziećmi i prowadzenie zajęć edukacyjnych podczas wyjazdów zimowych i letnich.
3. Współpraca ze Szpitalem Wojewódzkim nr 2 oraz Osiedlowym Domem Kultury na Pobitnie - występy dzieci z okazji Dni Osiedla.
4. Uczestniczenie w akcjach organizowanych przez szkołę.
|
W miarę potrzeb
W czasie s stażu
2002/2003r.
W czasie stażu
|
6. Wykonywanie innych zadań na rzecz edukacji, pomocy społecznej, postępowania w sprawach nieletnich lub uzyskanie znaczących osiągnięć w pracy zawodowej. |
1. Podejmowanie innych działań dodatkowych zleconych przez Dyrektora Szkoły.
2. Pełnienie w szkole funkcji Społecznego Inspektora Pracy.
3. Organizowanie wycieczek szkolnych.
4. Wzbogacenie klasopracowni języka polskiego.
5.Rozpoznawanie i rozwiązywanie problemów edukacyjnych i wychowawczych moich uczniów.
6. Uzyskanie znaczących osiągnięć na konkursach przez uczniów nad którymi sprawowałam opiekę. |
W czasie stażu
j. w.
j. w.
j. w.
j. w.
j. w. |